Mannetje de Koning ontwikkelt tools voor bijna elk (mobiel) platform.
Hij schrijft creatieve concepten en denkt technisch-strategisch na.


Eau de Zwitsal

Op verzoek van haar fans introduceert Zwitsal het bekende geurtje in een flesje. De ‘Go Baby!’ campagne voor Eau de Zwitsal is de eerste exclusieve productintroductie vanuit Hyves, en is volledig gebouwd op ‘owned en ‘earned’ marketingprincipes.

De campagne is zó succesvol dat nog voor de introductie al wachtlijsten ontstaan, en drogisterijketens als Etos en DA vragen de introductiedatum te vervroegen. Sterker: vanaf haar introductie is Eau de Zwitsal de nummer 1 damesparfum van Nederland. Zonder één euro mediabudget uit te geven.

Het online gedeelte van de campagne stelt de gebruiker in staat een heuse fotoshoot te doen voor de webcam. Deze foto’s, samen met een ‘gepimpt’ profiel, worden ge-upload naar het profiel van de gebruiker.

Lead development: Sidney de Koning (Ontwikkeld tijdens dienstverband LBi Lost Boys)

Gewonnen awards:

Silver Esprix Award (Meest sucsesvolle marketing communicatie campagne).
Bronze Effie (Meest effectieve campagne). Zie ook het jury rapport

Nominatie:















Bekijk hier onze algemene voorwaarden